Asiguratorii mari au consemnat în perioada iaÂnuarie-iulie aproxiÂmaÂtiv 6.200 de reclamații, însă numărul petițiilor înÂtemeiate este de peste două ori mai mic, potrivit informațiilor de pe site-urile proprii ale companiilor.
Cele mai multe petiții au fost înÂregistrate de Astra Asigurări, comÂpaÂnie aflată în administrare specială, cu un număr total de circa 1.500 de plângeri în primele șapte luni ale anului. Astra este fruntașă și la numărul de reclamații întemeiate, 70% din plângerile formuÂlate de clienți fiind fondate.
Situația petițiilor totale înregistrate de Astra în perioada ianuarie-iulie este asemănătoare cu cea din aceeași perioadă a anului trecut, însă numărul reclamațiilor întemeiate pare să aibă o ascensiune mai rapidă.
Astfel, dacă la sfârșitul anului trecut asigurătorul a raportat circa 1.500 de plângeri justifiÂcate, la finalul lunii iulie numărul acestora s-a apropiat de 1.100.
Continuarea în Ziarul Financiar